Atenció ciutadana
Carrer de Barcelona, 2
08189 Sant Quirze Safaja, BarcelonaCatalunya
mail: [email protected]
NIF: P0823900F
Horari d’atenció al públic: De dilluns a divendres de les 9:00h a les 13:30h i els dilluns també a la tarda de les 16h a les 18.30h.
RESPONSABLE DE LA PROTECCIÓ DE DADES
PER A FER LES GESTIONS ON-LINE
L'e-TRAM és el mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet integrat a la plataforma del Consorci AOC. L'e-TRAM fa possible que els ciutadans des de qualsevollloc i en qualsevol moment puguin: accedir a la informació necessària sobre tràmits locals, iniciar i formalitzar qualsevol sol·licitud i consultar l'estat i el contingut del seus tràmits.
A través d'aquests links accedireu a la plataforma per a realitzar els tràmits i gestions oferts des de l'oficina d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Sant Quirze Safaja. Tramitareu amb totes les garanties de seguretat.
__________________________________________________________________
NOTIFICACIONS ELECTRÒNIQUES
L'e-NOTUM és un servei que permet realitzar notificacions, als ciutadans/empreses, d'actes administratius (resolucions, decrets, notificacions per a la contractació, notificacions de sancions de trànsit, convocatòries d'òrgans col·legiats, etc) i comunicacions per mitjans electrònics, amb totes les garanties jurídiques que estableix la normativa vigent. El servei garanteix el dret dels ciutadans a relacionar-se amb les administracions públiques utilitzant mitjans electrònics a qualsevol hora i des de qualsevol lloc.
Les persones interessades poden acceptar rebre notificacions electròniques de forma general, per a tots els tràmits, o bé per a un o diversos tràmits. És indispensable disposar d’una adreça electrònica per tal de poder ser notificat per mitjans electrònics i ha de complir els requisits legalment previstos.
Es pot accedir amb certificat digital o contrasenya d’un sol ús.
Quin cost té: Sense cost.
Qui pot sol·licitar-ho: Qualsevol persona interessada en rebre notificacions de forma electrònica.
Accedeix a les notificacions electròniques
Document d'autorització per a rebre notificacions electròniques
__________________________________________________________________
ATENCIÓ A LA CIUTADANIA
Cita amb càrrec electe o tècnic municipal
CENTRES EDUCATIUS
Inscripció a escoles bressol municipals
HISENDA, IMPOSTOS, TAXES I PREUS PÚBLICS (requereixen certificat digital)
Certificat de pagament d'un tribut municipal
Domiciliació de tributs, taxes i preus públics
PADRÓ D'HABITANTS(requereixen certificat digital)
URBANISME, ACTIVITATS I MEDI AMBIENT(els dos primers requereixen certificat digital)
Denúncia de disciplina urbanística
Devolució de la fiança per obres
Sol·licitud d'obres subjectes al règim de comunicació prèvia
VIA PÚBLICA
Ordenança Municipal de Regulació de l'Administració Electrònica
SERVEI PROVEÏDORS
Manual d'usuari de la bústia de lliurament
Les dades que necessitareu son:
CODI DIR/ Oficina Comptable: L01082397
ÒRGAN GESTOR: L01082397
OFICINA TRAMITADORA: L01082397
SEU ELECTRÒNICA DE L'AJUNTAMENT DE SANT QUIRZE SAFAJA
PER CONSULTAR ELS TRÀMITS
Aquest és un link que us permetrà conèixer pas a pas l'evolució del vostre tràmit i tots els procediments que s'estan portant a terme. És imprescindible que tingueu la signatura elèctrònica o certificat de signatura digital per poder identificar-vos. Com ja us hem informat, si no teniu signatura electrònica podeu sol·licitar-la a l'Ajuntament de Moià i en poc menys de 10 minuts us el tindran a punt.
VALIDADOR DE DOCUMENTS